Det är jag som är Admin

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #37550
    Brewpunk_WordpressBrewpunk
    Keymaster

    Brewpunk är mitt internetnamn, i tidigare forum jag har varit en del av så har jag kallat mig PellePlutt. Jag heter Per i verkliga livet, bor i Stockholm med fru och en dotter som är ett halvår gammal. Hemsidan körs på en server som jag har stående i garderoben.

    Intresset för punk började med (som för en del andra tror jag) med Tony Hawks Pro Skater (2). Hörde No Cigar med Millencolin och sen var jag hooked. Började lyssna igenom hela katalogen från Burning Heart Records och många av punkrock-banden där har präglat min musiksmak sedan dess. Jag har Voice of a Generation tatuerat på armen och jag har också en soft-spot för irländsk folkinspirerad punk.

    Förutom musiken gillar jag att läsa Sci-fi böcker, jag var lite av en gamer innan jag fick barn (nu finns inte tiden för det) och jag gillar film och serier och har ett teknikintresse kopplat till det. Jag började relativt nyligen min resa inom vinylens underbara värld, jag samlar dock mer än vad jag faktiskt hinner sätta mig ner och lyssna nuförtiden.

    Så välkommen till mitt lilla hörn av internet, skiljt från algoritmer och styrning från stora globala bolag.

    Brewpunk/Per

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.